Reanimatie cursus : Iedereen geslaagd!

VV Ruurlo vindt het belangrijk dat veel mensen kunnen reanimeren en dat er gebruik gemaakt kan worden van de AED die bij ons aanwezig is. Hoe sneller een AED wordt ingezet bij een hartstilstand, hoe groter de kans op overleven. Elke seconde telt! Als vereniging organiseren wij al jaren een reanimatie cursus, en de kosten worden door de vereniging vergoed.

In een basiscursus Reanimatie van 3 uur leer je hoe je een hartstilstand herkent, wat je als eerste moet doen, reanimeren en een AED bedienen. Zo weet je wat je moet doen bij een hartstilstand en kun je levens redden.

De cursus is voor iedereen toegankelijk vanaf 16 jaar. Jaarlijks vindt er op de club een herhaling plaats, waarvoor je als deelnemer automatisch wordt uitgenodigd.

Gisteravond hebben wij weer 10 nieuwe cursisten mogen verwelkomen, en een ieder heeft de cursus met succes afgerond! Goed om te zien, en wij zijn er blij mee.

Als je ook interesse hebt, stuur dan even een mail naar secretaris@vvruurlo.nl

Het Bestuur.