VTON-avond 27 juni 2017

Beste trainers, leiders, spelers en belangstellende ouders/leden,

Op dinsdag 27 juni organiseren wij in onze kantine een VTON-avond waarbij Frank van Heut, contactpersoon VTON regio Oost, aanwezig is om ons het VTON-trainingsprogramma toe te lichten. VTON staat voor Voetbal Technische Ontwikkeling Nederland, zie ook www.vton.nl

De vv Ruurlo wil de komende jaren onze voetbalopleiding zodanig verbreden dat alle jeugdleden gerichte en uitdagende trainingen krijgen aangeboden. Het VTON-programma biedt hiertoe een uitgelezen mogelijkheid.

Om dit programma te laten slagen hebben wij vrijwilligers (ouders/spelers) nodig om deze trainingen aan onze jeugdteams te geven. Daarom nodigen wij ook u uit om kennis te nemen van dit VTON-programma, kunt u met eigen ogen zien en ervaren hoe dit op het veld vorm krijgt.

Geïnteresseerd?

Wij stellen uw komst zeer op prijs en zien u graag op dinsdag 27 juni a.s. in de kantine van vv Ruurlo. De inloop met koffie/thee is vanaf 19:00 uur.

Namens de jeugdafdeling van vv Ruurlo,

Theo van Londen

Hoofd Jeugd Opleiding

Programma:

19:00 uur                              inloop met koffie/thee

19:25 uur                              aanvang en welkom

19:30 uur                              uitleg VTON methodiek en app

20:45 uur                              demotraining op het veld

21:45 uur                              nabespreking onder het genot van een drankje

22:00 uur                              einde