Vrijwilligersavond 10-03-18 (REMINDER)

Vrijwilligers bedankt!!

Wekelijks zijn er vele vrijwilligers actief om onze vereniging draaiende te houden. Deze vrijwilligers zijn voor ons van grote waarde. Wij zijn trots op jullie bijdrage en inzet voor de vereniging. Daarom organiseren we voor alle vrijwilligers en hun partners  een gezellige avond!

REMINDER – OPGEVEN VOOR 4 MAART

Zaterdag 10 maart vanaf 20.00 uur zijn alle vrijwilligers van harte welkom in de kantine van de VV Ruurlo. Voor een hapje en een drankje wordt natuurlijk gezorgd. De muzikale ondersteuning komt deze avond van Johny Amsterdam. Hij is onze gastheer en gangmaker van het feest. Dat beloofd een echt spektakel te worden.

Wij hopen alle vrijwilligers op deze avond te mogen begroeten!

Om goed in te schatten hoeveel personen komen, vragen we je aan te melden via secretaris@vvruurlo.nl

Met sportieve groet,

Bestuur VV Ruurlo