Bronkhorst High-Tech B.V. en VV Ruurlo sluiten sponsordeal

Bronkhorst High-Tech en VV Ruurlo zijn onlangs een sponsordeal overeengekomen. Deze omvat meerdere onderdelen maar het belangrijkste is wel dat Bronkhorst High-Tech haar naam wil verbinden aan de (meerdaagse) pupillendagen die de VV Ruurlo jaarlijks voor al haar pupillen organiseert. Deze heten voortaan dan ook de “Bronkhorst High-Tech Pupillendagen”.

De kleinste pupillen gaan één middag of een hele dag op jeugdkamp, de oudere pupillen twee of drie dagen. Deze dagen vinden meestal als seizoensafsluiting plaats in de maanden mei en juni. Voetbal, spelletjes, sporten, vertier en vermaak staan die dagen hoog in het vaandel. Met deze ondersteuning laat Bronkhorst High-Tech zien de inzet van de vele vrijwilligers (leiders en ouders) te waarderen en bewegen en vitaliteit voor de (jongste) jeugd belangrijk te vinden. Binnenkort zal de sponsorovereenkomst officieel worden ondertekend.

Bronkhorst High-Tech B.V. werd opgericht in 1981 in Vorden en verhuisde in 1983 naar Ruurlo. Het bedrijf ontwikkelt en fabriceert een uitgebreid programma aan doorstromingsmeters en -regelaars voor gassen en vloeistoffen. Deze apparatuur wordt toegepast in laboratoria, productiemachines en industriële processen, zoals bijvoorbeeld in chemische installaties en in de voedingsmiddelen en farmaceutische industrie.

Bij de Bronkhorst organisatie werken momenteel ongeveer 560 medewerkers. De hoofdvestiging in Ruurlo heeft in totaal ca. 425 mensen in dienst, een aantal dat de laatste jaren sterk is gegroeid.

De groei van het bedrijf is in Ruurlo ook te merken aan de vele uitbreidingen en verbouwingen van de kantoor- en productiefaciliteiten. Aan de Nijverheidsstraat heeft Bronkhorst bovendien een trainingscentrum ingericht waar medewerkers, vertegenwoordigers en klanten uit binnen- en buitenland kunnen worden bijgeschoold. Bronkhorst heeft wereldwijd 10 verkoop- en servicekantoren en beschikt daarnaast over uitgebreid internationaal netwerk van distributeurs.

VV Ruurlo is bijzonder ingenomen met deze sponsordeal en zal de naam van Bronkhorst High-Tech op een waardige manier uitdragen.