Vrienden Van Geel Zwart investeert in onze club

“Vrienden Van Geel Zwart

Vrijdag 21 april vond de jaarlijkse ledenvergadering van de Vrienden Van Geel Zwart(VVGZ) plaats. Binnen het bestuur heeft Willy Meulenveld na 3 jaar afscheid genomen en zijn plaats wordt ingenomen door Hans Schouten. Samen met Peter Weenk en Erik Roekevisch is hiermee de bestuurlijke bezetting weer op orde. Langs deze weg willen we Willy nogmaals danken voor zijn werkzaamheden  voor de VVGZ.

De investeringen die afgelopen jaar door de VVGZ zijn toegezegd zijn inmiddels gerealiseerd of worden op korte termijn zichtbaar op ons mooie complex. Zo zijn de overkapping/ terras en de videoanalyse apparatuur al volop in gebruik en is er een schitterende 3D muurschildering in de kantine aangebracht. Binnenkort zullen het speeltoestel en de fotowand worden geplaatst/ aangebracht. Het huidige bord waarop de namen van de leden van VVGZ staan vermeld zal worden vernieuwd en een mooie plek in onze prachtige kantine krijgen.

Vanuit de diverse geledingen binnen VV Ruurlo zijn er ook dit jaar investeringsvoorstellen gedaan waarover de leden van VVGZ hun licht kunnen laten schijnen. Onderstaande voorstellen werden tijdens de vergadering gepresenteerd:

Keuze besteding gelden seizoen 2017/2018

Buitenklok, Vervanging grote TV in de kantine + TV op een trolley t.b.v. cursussen, presentaties e.d., Standenbord Ruurlo 1, Kunstgras onder het speeltoestel, Verbetering van het geluid in de kantine,  Vlaggenmasten tussen veld 1 en 2, Heaters onder de overkapping/ terras, Bareiland + spoel-/ lekbak, Kliklijsten t.b.v. evenementenposters, Verlichting en geluid onder de overkapping/ terras, Tent(en) t.b.v. van diverse activiteiten VV Ruurlo, zonnepanelen en pupillengoals.

Na kritische beoordeling en stemming is door de VVGZ besloten om de volgende investeringen te doen:

1. Buitenklok
  2. Vervanging grote TV in de kantine + TV op een trolley t.b.v. cursussen, presentaties e.d.
  3. Verbetering van het geluid in de kantine en terras
  4. Bareiland + spoel-/ lekbak
  5. Kliklijsten t.b.v. evenementenposters
  6. Terrasverlichting

Onder het genot van een hapje en drankje is de conclusie van de avond dat je als Vriend Van Geel Zwart samen met je collega VRIENDEN d.m.v. een kleine jaarlijkse bijdrage toch wel fantastische zaken voor VV RUURLO kunt realiseren.

Er is nog ruimte voor nieuwe leden. Wil je onze geweldige vereniging ondersteunen en samen met je collega VVGZ jaarlijks tijdens een gezellige bijeenkomst meebeslissen over bestedingen van de ingelegde gelden meld je dan bij het bestuur(Erik Roekevisch, Peter Weenk of Hans Schouten) of stuur een mail naar vvgz@vvruurlo.nl