Vreselijk nieuws

Deze week bereikte ons het vreselijke nieuws dat door een noodlottig ongeval twee jonge mensen om het leven zijn gekomen. Een 19 jarig meisje, Imme, spelend lid bij de VV Witkampers en een 15 jarige jongen, Kjell Hulshof, spelend lid bij Sportclub Lochem.

Dit is de nachtmerrie van elke ouder, en we leven dan ook intens mee met de families van beide jonge mensen. Ook raakt het VV Ruurlo, Roland Hulshof de vader van Kjell, is spelend lid van onze vereniging. Ook heeft Kjell vele vrienden in de O19 en de O17. Kortom, een vreselijk bericht, waar wij als vereniging bij stil willen staan.

Tijdens alle thuiswedstrijden komend weekend zullen we een minuut stilte houden ter nagedachtenis aan Kjell en natuurlijk ook aan Imme. Tijdens de wedstrijd van Ruurlo 1 tegen Meddo zullen we tevens met rouwbanden spelen.

Namens de VV Ruurlo willen we de familie, vrienden en bekenden veel sterkte toe wensen…..

Het Bestuur