Voorbeschouwing VV Ruurlo – VV Doetinchem

Zondag 19 mei staat voor de hoofdmacht van VV Ruurlo speelronde 25 op de agenda. VV Doetinchem is op sportpark ‘t Rikkelder de tegenstander. Aanvang 14.00 uur.

Nog twee wedstrijden te gaan en dan zit het erop voor dit seizoen. Althans VV Ruurlo is bij overwinning verzekerd van opnieuw een seizoen in de derde klasse. Concurrent Vios Beltrum speelt zondag de kraker tegen MvR waar de belangen groot zijn. Mocht MvR weten te winnen dan is VV Ruurlo volgend seizoen ook verzekerd van een plek in de derde klasse. “Er zijn een aantal scenario’s te bedenken. Maar je moet altijd naar jezelf kijken. Vandaag willen we winnen en op eigen kracht ons handhaven. We hebben nu drie keer achtereen gewonnen en het vertrouwen is weer terug”, aldus de Ruurlose hoofdtrainer Wouter Schouten. Vorige week won VV Ruurlo verdiend van SC Rheden dat hoog op de ranglijst staat. Er werd maar liefst vier keer gescoord en die score had ook hoger kunnen uitpakken. VV Doetichem is nog in nog volop in de strijd voor een plek in de nacompetitie. Samen met Pax en SML zullen zij gaan vechten om de derde periode.

Komend seizoen zal Sander Krabben weer terugkeren op de velden. Hij heeft vorige week na en goed gesprek met Frank Floris en Wouter Schouten aangegeven weer te gaan voetballen voor de geel zwarten. Haiko Scheffer keert na twee seizoenen weer terug op het oude nest. Hij gaat volgend siezoen terug naar Zelos. Door een nieuwe functie bij zijn huidige werkgever is voetballen op zondag niet meer mogelijk. We wensen Haiko Scheffer het aller beste en danken hem voor de twee mooie seizoenen bij VV Ruurlo. We wensen tevens beide elftallen en de supporters zondag een prettige en sportieve wedstrijd toe.

VRAGENLIJST PUPILLENTEAM VAN DE WEEK

WELK TEAM ZIJN JULLIE?
Voetbalschool
WAT ZIJN JULLIE NAMEN?
Steyn, Linde, Anne, Bente, Tijn, Sten, Joep, Jordi, Joah, Karaas, Arseny, Daan

IN WELKE KLASSE SPELEN JULLIE?
Nvt
WIE IS JULLIE TRAINER?
Henk en Hans
WAAROM IS VOETBAL ZO LEUK OM TE DOEN?
Lekker rennen en scoren.
WAT IS JULLIE MOOISTE WEDSTRIJDMOMENT?
Elke zaterdagochtend en doelpunten maken
WAT VINDEN JULLIE LEUK OM TE DOEN BIJ VV RUURLO?
Samen spelen, scoren, naar meisjes O17 kijken
WIE VINDEN JULLIE DE BESTE SPELER VAN RUURLO 1?
Larsson, Roy
VOOR WELKE VOETBALCLUBS ZIJN JULLIE?
PSV, Ajax
WIE IS DE BESTE VOETBALLER VAN DE WERELD?
Ronaldo, Messi, Martens, Onana
WAT WORDT DE UITSLAG VANDAAG?
2-1