Voorbeschouwing VV Ruurlo – MASV

Zondag is MASV uit Arnhem op sportpark ‘t Rikkelder de tegenstander van VV Ruurlo in de twintigste speelronde in de derde klasse C (14.00 uur).

De Midden Arnhemse Sport Vereniging (MASV) is sinds 2006 gevestigd op het Sportpark Malburgen West in Arnhem. MASV telt in totaal zeven senioren elftallen, een vrouwenteam, twee junioren- en negen pupillenteams. En na de sportieve prestaties kent de derde helft in de kantine van de club gezellige tijden. Om de binding tussen de leden te stimuleren worden er naast het voetbal avonden georganiseerd om onder meer bingo te spelen. Verder organiseert MASV in samenwerking met kaartvereniging De Koning kaartavonden en met Carnavalsvereniging De Malleburgers het jaarlijkse carnavalsfeest. Kortom een vereniging met meer dan alleen voetbal. MASV staat momenteel vier punten los en zal strijden voor de titel dit seizoen. De bezoekers zullen bij een overwinning ook de tweede periodetitel binnen halen. De manschappen van VV Ruurlo onder leiding van trainer Wouter Schouten zullen zondag vol aan de bak moeten om MASV af te kunnen stoppen. De heenwedstrijd die in een 4-2 nederlaag eindigde was een open wedstrijd waarbij beide ploegen voldoende kansen kregen. VV Ruurlo kon afgelopen zondag niet stunten in Zevenaar. OBW scoorde al vroeg in de wedstrijd en daarna werd er aan beide kanten niet meer gescoord. “Ondanks dat het op dit moment moeizaam gaat hebben we er alle vertrouwen in dat we ons dit seizoen handhaven in de derde klasse. Als we met dezelfde drive en instelling van vorige week spelen dan gaan we weer punten pakken”, aldus trainer Wouter Schouten.

Er staan zondag dus twee teams tegenover elkaar die ergens voor spelen. En wat zou het mooi en een stunt zijn als VV Ruurlo vanmiddag haar eerste overwinning na de winterstop zou kunnen bijschrijven. We wensen beide elftallen en supporters een prettige sportieve wedstrijd toe.

Selectie VV Ruurlo – MASV:

Roy Brekveld, Luc Kosters, Niek Sprukkelhorst, Job Klootwijk, Stijn Smak, Lars van de Lecq, Wout Meutstege, Larsson Arendsen Raedt, Maik van Toorn, Glenn Dekkers, Haiko Scheffer, Niek te Winkel, Maikel Janssen, Tom Meutstege, Wiebe ter Haar, Tom Verbruggen, Tom Klein Wassink, Wiebe Leusink.

Pupillenteam van de week

Team: VV Ruurlo JO9-1.
Spelers van het team: Dyar, Frisco, Quinten, Lars, Rainier, Keano, Ruben, Ted en Liam.
 BelIn welke klasse spelen jullie? Eerste klasse. We gaan naar de tweede klasse.
Wie is/zijn jullie trainer(s)? René Bemers
Waarom is voetbal zo leuk om te doen? Mooie goals maken. Mooi reddingen, lol maken met elkaar!
Wat is jullie mooiste voetbalmoment? Vorig jaar hebben we het Pincision toernooi gewonnen. We kregen een hele grote beker.
Wat vinden jullie leuk om te doen bij VV Ruurlo? De wedstrijden en trainingen. Tevens het Fifa spelen in de kantine vinden we heel leuk.
Wie vinden jullie de beste speler van VV Ruurlo? Stijn Smak.
Voor welke voetbalclubs zijn jullie? Ajax, Feijenoord, De Graafschap en Real Madrid.
Wie is de beste voetballer(s) van de wereld

Wat wordt de uitslag vanmiddag?

Messi, Ronaldo, Mvappe en David de Gea.

2-1.