Leden geven VV Ruurlo een 7.5

Onlangs hebben we een enquete gehouden onder de leden van de VV Ruurlo. Ruim 225 leden (35%) hebben de enquete ingevuld, een mooie respons! Als Bestuur van de VV Ruurlo zijn we erg blij met de gemiddelde leden tevredenheid. Jullie waarderen de VV Ruurlo gemiddeld met een mooie zeven en een half! Dank jullie wel daarvoor!

Over veel zaken zijn jullie tevreden, dat is erg mooi. Maar zoals altijd kunnen er ook dingen beter. Als Bestuur willen we graag naar een mooie 8 gemiddeld, dus we gaan hard aan het werk om jullie suggesties op te pakken.

We hebben de complete enquete gepubliceerd op het afgeschermde ledengedeelte van de website. Als je niet meer weet hoe je moet inloggen, mail dan even naar secretaris@vvruurlo.nl en je krijgt de inlog gegevens.

Wat zijn de belangrijkste bevindingen uit de enquete :

• Er is veel onvrede over het selectie beleid, met name bij de niet-selectie teams. De Technische commissie gaat hier mee aan het werk.
  • Ook is er veel gezegd over de douches. En dat is logisch, we hebben erg veel problemen gehad met de temperatuur en met douches die bleven hangen. Er is afgelopen week opnieuw een knop vervangen (in kleedkamer 7) en we hebben veel zaken vervangen in en rondom de boilers. We denken dat het voorzichtig beter is geworden, maar blijf svp aangeven wanneer het opnieuw slechter wordt.
  • Thema’s als rookbeleid, een gezonde kantine en de prijzen in de kantine zijn diverse keren genoemd. Dit gaan wij meenemen in ons beleid voor de komende jaren.
  • Ook is er veel gezegd over de staat van onze kleedkamers. We hebben een prachtig complex, met een prachtige kantine. Maar de kleedkamers zijn wel wat gedateerd. Hier gaan we ook aan werken, door een plan voor renovatie op te stellen.
  • Vrijwilligers. Voor ons als bestuur een belangrijk thema, en gelukkig hebben jullie ons daar ook veel tips over gegeven. Daar gaan we dan ook hard mee aan de slag.
  • Verenigen. Jullie geven aan dat je eigenlijk erg tevreden bent over de sfeer binnen de vereniging. Jullie voelen je thuis en voelen je verbonden met de VV Ruurlo. Dat vinden wij misschien wel het mooiste compliment. Dank daar voor!

Er staan nog veel meer mooie tips in de enquete. Lees hem nog maar eens rustig door op het leden gedeelte! We zijn van plan deze enquete ergens volgend jaar nog eens te herhalen. Dank jullie wel voor het invullen van de enquete.

Het Bestuur