Voorbeschouwing VV Ruurlo – FC Trias

Zondag is het Winterswijkse FC Trias voor het derde duel van VV Ruurlo in de derde klasse C van het district Oost te gast in Ruurlo.

VV Ruurlo heeft nog de volle winst uit de twee duels behaald. En dat is een mooie bijkomstigheid voor de manschappen van trainer Wouter Schouten. „De jongens zijn gebrand om vanmiddag ook weer voor de drie punten te spelen”, zo verklaart Schouten. Hoewel de resultaten in de beker niet bijzonder waren liet VV Ruurlo in de twee competitieduels tegen SML en VV Doetinchem zien dat het beschikt over veel voetbal kwaliteit. Beide duels werden in de slotfase gewonnen. In de beker werd ook niet verloren en door een beter doelsaldo dan VV Bentelo speelt VV Ruurlo in de volgende ronde op zondag 28 oktober tegen derde klasser WVV’34 uit het Twentse Hengevelde. VV Ruurlo heeft dit seizoen geen mutaties ondergaan en gaat wat selectie samenstelling betreft op dezelfde voet verder als het vorige seizoen. Er zijn vanuit de jeugd drie spelers defintief toegevoegd aan de eerste selectie van VV Ruurlo:  Wiebe ter Haar, Tom Meutstege en Luc Kosters zijn de selectie komen versterken. Collectief staat het elftal van VV Ruurlo in de eerste twee competitieduels goed.  „We werken hard aan het voorkomen van doelpunten. Daar heb  ik de afgelopen periode ook nadrukkelijk op gehamerd. Als we niet veel weggeven hoeven we zelf ook niet veel te scoren voor een goed resultaat“, zo liet Schouten na afloop van het gewonnen duel tegen VV Doetinchem weten. Vorig seizoen kreeg VV Ruurlo in de derde klasse B maar liefst 44 tegentreffers om de oren.  Wouter Schouten. „Dat moeten er dit seizoen beduidend minder worden. En dat lukt ons momenteel aardig.“

We wensen beide elftallen en de supporters veel succes en een prettige wedstrijd toe.

VRAGENLIJST PUPILLENTEAM VAN DE WEEK.

WELK TEAM ZIJN JULLIE?
JO 11-2

WAT ZIJN JULLIE NAMEN?
Koen Heezen, Thijs Heezen, Lucas van Teeffelen, Yoell Waninge, Max Willemsen, Naud van Fulpen, Veerle Kreunen, Christian Bennink, Dirk Banda, Sietse Kamperman, Thijs Wiegerinck

IN WELKE KLASSE SPELEN JULLIE?
2e klasse

WIE IS JULLIE TRAINER?
August, Maarten, Herbert, Kasper

WAAROM IS VOETBAL ZO LEUK OM TE DOEN?
Daarom!, plezier, teamsport,

WAT IS JULLIE MOOISTE WEDSTRIJDMOMENT?
Tegen de Graafschap

WAT VINDEN JULLIE LEUK OM TE DOEN BIJ VV RUURLO?
Voetballen

WIE VINDEN JULLIE DE BESTE SPELER VAN RUURLO 1?
Stijn Smak

VOOR WELKE VOETBALCLUBS ZIJN JULLIE?
Ajax, PSV, Feyenoord, FC Barcelona

WIE IS DE BESTE VOETBALLER VAN DE WERELD?
Messi, Hazard

WAT WORDT DE UITSLAG VANDAAG?
5-3