Voorbeschouwing Ruurlo 1 – Reutum 1

Vanavond staat er een spannende voetbalwedstrijd op het programma tussen Ruurlo en Reutum. Beide teams bevinden zich in de middenmoot van de competitie en zullen strijden om kostbare punten te verzamelen. Op dit moment staat Reutum op de 8e plek met 7 punten, terwijl Ruurlo de 10e plek inneemt met 5 punten. Het belooft een boeiende confrontatie te worden, waarbij de teams er alles aan zullen doen om de overwinning binnen te halen. De wedstrijd is van cruciaal belang voor zowel Ruurlo als Reutum, aangezien een overwinning hen dichter bij de top van de ranglijst kan brengen. Met slechts enkele punten verschil met de teams in de bovenste helft van de competitie, hebben zowel Ruurlo als Reutum de kans om zich te mengen in de strijd om een hogere positie.

De supporters kunnen zich klaarmaken voor een intense avond vol voetbalplezier. Het is voor Ruurlo een beetje een vreemd aanvangs tijdstip, maar misschien brengt dit juist wat extra’s. En veel publiek zou erg mooi zijn. Dus kom allen!

Aanvang 19.00 uur op Sportpark ‘t Rikkelder.

Pupillenteam van de week:

TeamJO8-1
Wat zijn jullie namen?Julan Schuilenburg, Luca Kropman, Luuk Knoef, Mats Arendsen, Olivier Bijkerk, Kaan Berat Aydin, Mason ter Brake, Sylvester Saarloos
In welke klasse spelen jullie?2e klasse
Wie is jullie trainer?Leander, Wendy en Marco
Waarom is voetbal zo leuk om te doen?Het is stoer en leuk om te doen!
Wat is jullie mooiste wedstrijd moment?Goed samen spelen en scoren!
Wat vinden jullie leuk om te doen bij VV Ruurlo?Voetballen!
Wie vinden jullie de beste speler van Ruurlo 1?Ruurlo 1 is als team de beste!
Voor welke voetbalclubs zijn jullie?Twente, Ajax, Feyenoord en Ruurlo JO8-1
Wie is de beste voetballer van de wereld?Kylian Mbappe
Wat wordt de uitslag vandaag?5 – 3 voor Ruurlo!