Victoria JO17 – Ruurlo JO17  4-0

Opstelling: Jop S, Yorn, Jesse, Huub, Thijs, Daan TM, Wiebe, Daan F, Job, Stan, Daan S
Wissels: Wout, Wytze, Jelle, Emre, Tristan

In de eerste helft stonden we niet goed. Het druk zetten ging niet goed. De aansluiting van de verdediging en het middenveld was niet goed. Er werd niet door gedekt. Daardoor kon de tegenstander onder de druk uit voetballen. Vrijwel uit het niets kwam de 1-0 van Victoria doordat Huub onder de bal doorging. Van onze kant was er weinig samenspel waardoor er heel veel lange ballen kwamen. Toch kregen we een aantal grote kansen. Uit eindelijk maakte Victoria de 2-0.

In de rust kwam Emre in het veld voor Stan. We begonnen de tweede helft wel aardig. We zetten de tegenstander nu goed onder druk en kregen een aantal grote mogelijkheden om te scoren. Vrij snel daarna kwam er een voorzet die Thijs strak in de hoek schoot. Dit was echter een eigen goal waardoor we tegen een 3-0 achterstand aankeken. Opnieuw kregen we een aantal grote kansen om te scoren. Uiteindelijk kwam Victoria ook nog op 4-0 omdat de ruimtes groter werden.

Over de hele wedstrijd was er weinig inzet en beleving aan onze kant. Hopelijk kunnen wij dit de volgende week tegen Vogido goedmaken. Laten wij hopen op een 5-1 overwinning.

Thijs