Vette skills en panna-demo! Zaterdag 8 oktober opening nieuwe kantine

Zaterdag 8 oktober staat onze sponsorloop op het programma.
Rond 17.00 uur komt er op ons complex een tweetal van Pelota Events. DAT MOET JE GEZIEN HEBBEN!
ook is Avonturijn aanwezig met springkussens en sminken. Het beloofd een gezellige boel te worden. Dus doe je mee met de sponsorloop, neem je vader, moeder, broertjes, zusjes, opa, oma….mee!! En laat je aanmoedigen. Met het opgehaalde sponsorgeld wordt de speeltuin realiteit en zorgen we voor vertier in de chillhoek!

Om 19.30 uur is het tweetal terug voor de opening van onze vernieuwde kantine ook dan laten zij weer vette skills zien maar gaan ook de uitdaging aan met onze leden!! Wie maakt er als eerste een Panna…wie durft de uitdaging aan tegen de mannen van Pelota Events.
Na deze spectaculaire show is het tijd om een kijkje te nemen in onze vernieuwde kantine.
We hopen jullie te zien zaterdag 19.30 uur.