Verbouw clublokaal

Op dinsdag 17 mei a.s. beginnen we met de verbouw van ons clublokaal.

De afgelopen weken hebben we ons bezig gehouden met de uitwerking van de plannen, offertes opvragen en verdere voorbereidingen te treffen.

Zoals in de ledenraadpleging in januari j.l. ook al is aangegeven, is de verbouw alleen financieel haalbaar met inzet van eigen leden / vrijwilligers.

We hebben inmiddels via de coördinatoren en leiders alle teams benaderd om vrijwilligers in te plannen voor de komende maanden.

Daarnaast doen we ook via onze website een oproep aan vrijwilligers om een handje te helpen.

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar:     bouw@sportpark-rikkelder.nl

Gaarne met vermelding van je naam, beschikbaarheid en eventueel je beroep (timmerman, metselaar, tegelzetter) of bijvoorbeeld opruimwerk etc.

Vele handen maken immers licht werk.

Dank voor ieders medewerking