Van de voorzitter

Waar zal ik deze maand eens over schrijven, dacht ik bij het voorbereiden op dit stukje. Er is eigenlijk niet zoveel te vertellen….. Dacht ik…. Ik ben elke keer weer verbaasd over wat er eigenlijk allemaal gebeurd bij onze vereniging. Er zo af en toe even bij stilstaan zorgt ervoor dat je bewust bent van wat voor een werk er eigenlijk verzet wordt. En dat allemaal door vrijwilligers van de VV Ruurlo. Supertrots ben ik daarop.

Vrijwilligersavond

Op zaterdag 10 maart stond de jaarlijkse vrijwilligersavond op het programma. Een traditie, waarbij we als bestuur iets terug willen doen voor al die enthousiaste vrijwilligers van onze vereniging. Er waren rond de 80 vrijwilligers, en die hebben genoten van het fantastische hapjes buffet, verzorgd door de Noaber. Achter de bar stonden Jop en Tom, die ons uitstekend van de drankjes voorzagen. Op die manier kon ook onze Kantine commissie genieten van een avondje vrij. De activiteiten commissie had gezorgd voor muzikale omlijsting, verzorgd door Johnny Amsterdam. Johnny zong bekende Nederlandse liederen van Andre Hazes, Koos Alberts en andere bekende artiesten. Het was een erg gezellige avond!

Schilderwerk door de VUT ploeg

Ik weet niet of het jullie al opgevallen is, maar vanuit de VUT ploeg zijn ze de afgelopen weken erg druk geweest met het schilderen van veel van het binnenwerk (en een aantal zaken buiten). Alles is geschilderd in onze prachtige clubkleuren Geel en Zwart. Neem maar eens een kijkje in de kleedkamers, of in de voormalige redactieruimte. Alles mooi strak geschilderd in Geel en Zwart. Echt prachtig. Vaak valt het niet zo op wat de VUT Ploeg doet, maar dit is erg zichtbaar en goed gelukt. De VUT ploeg is er elke maandagmorgen en dinsdagmorgen. Een enthousiaste groep mannen, die belangrijk werk voor ons doen. Ze kunnen overigens nog wel wat hulp gebruiken, kom gewoon een keer langs op maandag of dinsdagmorgen. De koffie staat klaar, en Harry of Jan zijn graag bereid jullie te ontvangen.

Filmen en fotografie op ons Sportpark

Bij de ingang van ons park hangt sinds een paar weken een bordje, waarop vermeld staat dat we filmen en foto’s kunnen maken op het sportpark. Mocht u daar onoverkomelijke bezwaren tegen hebben dan kunt u dat aangeven bij het Bestuur. We zullen op dat moment ons best doen zoveel mogelijk rekening te houden met uw wensen, maar dat kunnen we niet garanderen. Houd u daar aub zelf ook rekening mee.

Duurzaamheid

Als eerste stap in onze ambitie om een duurzame club te worden gaan we alle verlichting in onze kleedaccomodatie vervangen door LED verlichting. Dit plan hebben we tevens ingebracht bij het Hart voor de Achterhoek fonds van de Rabobank. Binnenkort hebben wij daar nog uw steun bij nodig, we komen daar op terug.

Nou dat is voor deze maand wel weer voldoende.

Henry