10 tickets Borussia Mönchengladbach – Hertha BSC

Borussia Mönchengladbach speelt op zaterdag 7 april om 15:30 uur thuis tegen Hertha BSC.

Deze wedstrijd wordt bezocht door de VVGZ en door omstandigheden zijn er nog 10 kaartjes beschikbaar.

Als lid van de VV Ruurlo kun je je hiervoor aanmelden, hiervoor geldt wie het eerst komt wie het eerst maalt.

De kosten bedragen € 45,- per persoon. Hierin is inbegrepen de busreis (vertrek 12:00 uur en rond 20:30 uur terug in Ruurlo), het ticket voor de wedstrijd en de versnaperingen in de bus. Eten en drinken ter plekke zijn voor eigen rekening.

Aanmelden voor deze unieke voetbaltrip kan via een mailtje aan: vvgz@vvruurlo.nl

*De kosten zullen via een eenmalig automatisch incasso worden geïnd.

Sportieve groet,

Bestuur VVGZ