Sponsordeal met Bronkhorst High-Tech nu officieel

Bronkhorst High-Tech en VV Ruurlo zijn onlangs een sponsordeal overeengekomen.

Dinsdag 6 maart j.i. is deze overeenkomst officieel bekrachtigd door de heer Wout van ‘t Wel namens Bronkhorst High-Tech en onze voorzitter Henry Meutstege.

De sponsorovereenkomst behelst meerdere onderdelen maar het belangrijkste is wel dat Bronkhorst High-Tech haar naam heeft verbonden aan de (meerdaagse) pupillendagen die de VV Ruurlo jaarlijks voor al haar pupillen organiseert.

Deze heten voortaan dan ook de “Bronkhorst High-Tech Pupillendagen”.

De kleinste pupillen gaan één middag of een hele dag op jeugdkamp, de oudere pupillen twee of drie dagen. Deze dagen vinden meestal als seizoensafsluiting plaats in de maanden mei en juni. Voetbal, spelletjes, sporten, vertier en vermaak staan die dagen hoog in het vaandel.

Met deze ondersteuning laat Bronkhorst High-Tech zien de inzet van de vele vrijwilligers (leiders en ouders) te waarderen en bewegen en vitaliteit voor de (jongste) jeugd belangrijk te vinden.

VV Ruurlo is bijzonder ingenomen met deze sponsordeal en zal de naam van Bronkhorst High-Tech op een waardige manier uitdragen.

Op de foto Wout van ’t Wel (links) en onze voorzitter Henry Meutstege.