Vacature jeugdtrainer VV Ruurlo JO19-1

Vlak voordat je aankomt op ons sportpark zie je de verlichting al schijnen op het hoofdveld. Je ziet al voor je hoe je jouw training gaat uitzetten op het veld. Niet veel later komen de jongens aan op de fiets, je wordt enthousiast gegroet en ziet dat ze er zin in hebben. Dat motiveert jou om er een lekkere training van te maken met een goede sfeer.

Dit is zomaar hoe het kan gaan als trainer van onze JO19-1.

Wij, VV Ruurlo zijn op zoek naar een ambitieuze trainer voor onze JO19-1, spelend in de hoofdklasse. De huidige trainer schuift komend seizoen door naar ons 2 e elftal. Wij vinden het belangrijk dat onze prestatie driehoek volgend seizoen weer compleet is en daarvoor zoeken we jou.

Functie eisen

– Je bent in het bezit van Uefa-C licentie en hebt de ambitie om je door te ontwikkelen als trainer.

– Je hebt een eigen voetbalvisie die aansluit bij het jeugdbeleidsplan van de club.

– Je hebt oog voor talent en werkt aan de individuele/teamontwikkeling.

– Je geeft training op maandag- en woensdagavond, zaterdag de voorbereiding en de coaching van de wedstrijd. (Match Day)

– Naarmate het seizoen vordert, bereid je jouw spelers voor op de overstap naar de senioren.

Aanbod

– Een gemotiveerde en talentvolle groep spelers.

– Goede trainingsfaciliteiten; hoofdveld, kunstgras, materialen en kleding.

– Mogelijkheden jezelf door te ontwikkelen als trainer en het volgen van opleidingen.

– Volledige ondersteuning van onze TC in een prettige samenwerking.

– Wij bieden jou een mooi jaarcontract aan met mogelijkheden naar de toekomst.

Ben je enthousiast, meld je dan aan voor een vrijblijvend gesprek.

Mailen: voetbaltechnischezaken@vvruurlo.nl

Bellen: Frank Floris 06-21583382 of Gerard te Winkel 06-46328136