Vacature hoofdtrainer

VV Ruurlo is een ambitieuze club, dit seizoen uitkomend in de Zondag Oost 3e klasse A van de KNVB. De club is op de goede weg waarbij we momenteel met een 3e plaats bovenin meedraaien. Wij zijn op zoek naar jou, een enthousiaste en ambitieuze trainer voor onze 1e selectie die ons sportieve succes een vervolg kan geven.

De spelersgroep is jong, leergierig en vooral talentvol. Dit geeft ons het vertrouwen voor de toekomst met passende sportieve prestaties in de komende jaren. Wij verwachten van jou dat je het maximale uit elke speler weet te halen en zo dit team laat uitgroeien naar een team dat zich moeilijk laat verslaan en sportief gezien de nodige uitdagingen gaat zoeken en vinden.

Vanzelfsprekend beschik je over de juiste diploma’s (UEFA B / Trainer Coach II) en zie je in bovenstaande een nieuwe uitdaging en een volgende stap in jouw trainerscarrière.

Heb je interesse en/of vragen, laat het ons dan weten door te mailen of te bellen.

Met sportieve groet,

Frank Floris