Jan Lorsé vertrekt na dit seizoen bij VV Ruurlo

VV Ruurlo en Jan Lorsé zijn overeengekomen dat zijn contract na dit seizoen vroegtijdig beëindigd wordt. Het contract van Jan Lorsé liep nog t/m seizoen 2024-2025. Het heeft ons als club verrast dat Jan besloten heeft bij Ruurlo te stoppen. Jan wil graag een betere balans in zijn privé leven, hij wil graag op zondag meer vrije tijd hebben. Dit houdt in dat hij volgend seizoen gaat starten bij Concordia Wehl die na dit seizoen horizontaal overgaan naar de competitie op zaterdag. Als club betreuren wij het vertrek van Jan. We zijn met onze eerste selectie op de goede weg waarbij we momenteel bovenin de 3e klasse meedraaien. Daarnaast respecteren wij de openheid van Jan en geven we hem deze ruimte. Jan zal zich de rest van het seizoen natuurlijk volledig blijven inzetten voor Ruurlo en ervoor zorgen dat hij het seizoen goed afmaakt.

Ruurlo 1 staat er op dit moment goed voor met een mooie 3e plaats in de 3e klasse A. We hebben een zeer jonge en vooral talentvolle spelersgroep. Dit geeft ons groot vertrouwen in de sportieve prestaties de komende jaren. Als club hebben we grote bewondering voor het werk wat de de hoofdtrainer en zijn staf hebben verricht. En we zijn trots op onze spelers die bovenin de 3e klasse meedraaien. Een mooi tussentijds resultaat en natuurlijk smaakt dit naar meer​!

Het vertrek van onze hoofdtrainer zet ons wel voor een uitdaging voor het nieuwe seizoen. We zullen op zoek gaan naar een nieuwe hoofdtrainer voor onze hoofdmacht. Daarbij hebben we vertrouwen dat we de juiste persoon vinden die het sportieve succes een vervolg kan geven.

Technische Commissie en Bestuur VV Ruurlo