Update Technische Commissie

Even een korte update vanuit de TC. We hebben eerder verteld dat de TC een aantal uitdagingen had. Wij willen de leden van de VV Ruurlo even bijpraten.

Trainer 2de elftal; Al eerder gecommuniceerd, maar hiervoor hebben we Walter Vrijdag aangesteld. Walter is een ervaren trainer die reeds diverse clubs uit de regio onder zijn hoede heeft gehad.

Trainer A1; We hebben Mark Verhoeven aangesteld als trainer van de A1 voor het komend seizoen. Mark komt uit Wehl, en is de afgelopen seizoenen trainer geweest van ‘t Peeske B1 en ‘t Peeske A1. Mark is in het bezit van een TC3 diploma, en heeft veel zin in de uitdaging bij de VV Ruurlo.

Trainer B1; Hiervoor hebben we een oude bekende weten te contracteren, en wel Frits van de Worp. Frits is hoofdtrainer bij Halle, maar wilde graag op zaterdag een jeugd team begeleiden bij de VV Ruurlo. Frits is een zeer ervaren trainer die onze jeugd op een hoger plan kan brengen.

Trainer C1; We hebben ad interim Jan Groot Bramel bereid gevonden de C1 te begeleiden. Zowel Jan als de TC gaan de komende weken kijken of het van beide kanten bevalt en nemen dan een beslissing over de rest van het seizoen. Jan is natuurlijk een trainer die al veel ervaring heeft opgedaan bij de C2. Jan heeft geen trainers diploma, maar toch willen we hem de kans geven zich verder te ontwikkelen.

Hoofd Jeugd Opleiding; We hebben Theo van Londen uit Zelhem weten vast te leggen als HJO. Theo heeft diverse clubs als hoofd trainer getraind, maar wil zijn kennis en ervaring graag doorgeven aan collega trainers. Een perfecte kandidaat om bij Ruurlo de rol van HJO in te vullen. De HJO zal zich richten op alle jeugd teams en zijn trainers.

Het is erg druk geweest de afgelopen weken, maar we mogen trots zijn op de aangestelde trainers. We wensen hen allen heel veel succes en veel plezier.