Uitnodiging Werkbijeenkomst nieuwe sporthal

Beste leden VV Ruurlo,

Zoals u wellicht weet is Ruurlo op zoek naar een locatie voor een nieuwe sporthal. In een verdiepend onderzoek werken Gemeente Berkelland met een vertegenwoordiging van de binnensport, het onderwijs, de voetbalvereniging en beheerders van het zwembad samen aan een locatieonderzoek. ICSadviseurs uit Zwolle voert dit met hen uit. U kunt hierbij ook meedenken.

Graag nodigen wij de leden van de VV Ruurlo uit voor een werkbijeenkomst in het kader van het locatieonderzoek voor de nieuwe sporthal in Ruurlo. In de bijlage vindt u de uitnodiging voor de bijeenkomst op woensdag 15 september in het Kulturhus (Nieuwe Weg 5, Ruurlo).

U bent van harte welkom!