Uitnodiging Vrijwilligersavond

Voor alle vrijwillig(st)er van de Voetbal Vereniging Ruurlo

Wekelijks zijn er vele vrijwilligers actief om onze vereniging draaiende te houden. Deze vrijwilligers zijn voor ons van grote waarde. Wij zijn trots op jullie bijdrage en inzet voor de vereniging en om onze dankbaarheid zichtbaar te maken organiseren wij voor jou (en je partner) een gezellige avond!

Zaterdag 16 maart 2019 vanaf 20.00 uur zijn alle vrijwilligers van harte welkom in de kantine van de VV Ruurlo. Voor een hapje en een drankje wordt natuurlijk gezorgd.

De muzikale ondersteuning komt deze avond van een lokale DJ, hij zal ervoor zorgen dat het een onvergetelijke avond gaat worden.

Om niemand over het hoofd te zien, zullen wij de contactpersonen van al onze commissies vragen hun vrijwilligers deze uitnodiging te sturen. Denk je dat er iemand wordt vergeten, geef dit dan door aan één van de commissie- of bestuursleden. Meld je aan via een berichtje aan secretaris@vvruurlo.nl