Uitnodiging sponsoravond 2023

Beste Vriend Van Geel Zwart,

Inmiddels een jaar geleden, tijdens het feestelijke 90-jarig jubileum van VV Ruurlo, heeft onze laatste sponsoravond plaatsgevonden. Mede dankzij alle aanwezigen hebben we er destijds een super weekend van kunnen maken!

Sinds deze sponsoravond hebben er een aantal wijzigingen plaatsgevonden. A.d.h.v. aankomende sponsoravond willen we u hiervan graag op de hoogte brengen, maar natuurlijk is dit ook een mooi moment om elkaar weer eens te zien en spreken.

Daarom willen wij u graag uitnodigen voor de VV Ruurlo Sponsoravond op 30 maart aanstaande. De eigen bijdrage voor deze avond bedraagt €25,- per persoon. Voor dit bedrag wordt het vervoer geregeld en kunt u op de Vijverberg genieten van een drankje en een bittergarnituur.

I.v.m. het tijdig vastleggen van het busvervoer horen wij graag voor donderdag 23 maart op wie wij kunnen rekenen.

Hoe kunt u zich aanmelden? “Klik hier”. Hierdoor opent u een Google formulier en kunt u uw gegevens invullen om de aanmelding te voltooien. Vergeet niet om onderaan het formulier op verzenden te drukken.

Alvast bedankt en hopelijk tot 30 maart!

Met enthousiaste groet, De sponsorcommissie