Uitnodiging & agenda ledenraadpleging en buitengewone algemene ledenvergadering

Zoals reeds aangekondigd, vindt er op maandag 11 januari 2016 een ledenraadpleging plaats en een buitengewone algemene ledenvergadering over de plannen tot verbouw van ons clubgebouw.

Locatie: Clubgebouw, Fürstenauerstraat 2. Aanvang: 20.00 uur. Leden en ouders van (jeugd)leden zijn hiervoor van harte uitgenodigd. De agenda voor deze vergaderingen luiden als volg:

Ledenraadpleging

1. Opening
  2. Presentatie van de verbouwplannen
  3. Vragenuurtje
  4. Advies aan het bestuur van de stichting “Beheer portpark ‘t Rikkelder” over de verbouwplannen

Aansluitend

Buitengewone algemene ledenvergadering

1. Opening
  2. Voorstel tot verstrekking van een vaste langlopende geldlening aan het bestuur van de stichting “Beheer Sportpark ‘t Rikkelder”.
  3. Sluiting

Het Bestuur