Uitdagingen voor de Technische Commissie

Er is werk aan de winkel voor de TC. Zoals eerder bericht is de TC hard bezig met het zoeken van een trainer voor het tweede elftal. We verwachten daar op korte termijn meer over te kunnen melden. We hebben met Wouter Schouten natuurlijk onze trainer voor het eerste elftal vastgelegd, en voor Dames 1 is Marcel Hissink reeds vastgelegd.

Bij de jeugd is echter nog veel werk te doen. We hebben als TC besloten de contracten van Richard Klomp en Fred Rombeek (resp. trainer B1 en trainer C1) niet te verlengen. Richard heeft de afgelopen 4 jaar uitstekend gepresteerd, met als uitschieter de promotie met de B1 naar de hoofdklasse. Toch vinden we het als TC belangrijk een volgende stap te maken en een nieuwe impuls te geven aan deze belangrijke leeftijdsgroep. Voor Fred geld hetzelfde, ook hij heeft met zijn selecties goed gepresteerd en heeft met de C1 steeds in de eerste klasse gespeeld. Maar ook hier willen we als TC een impuls geven. Als VV Ruurlo zijn we zowel Fred als Richard dankbaar voor hun inzet en betrokkenheid bij onze mooie club.

Als TC zoeken we dus nieuwe trainers voor al onze selectie teams bij de junioren. Zowel een A1 trainer, B1 trainer en een C1 trainer, van alle trainers verwachten we dat ze in het bezit zijn van een TC3 diploma. Eventuele geïnteresseerden kunnen zich melden bij de technische commissie (voetbaltechnischezaken@vvruurlo.nl).

En tenslotte hebben we als TC de ambitie om ook continuïteit te brengen in de functie van Hoofd Jeugd Opleiding. Nadat dit jaar onze hoofdtrainer Robert Grauwde hier een solide basis voor heeft gelegd zijn we ook op zoek naar een opvolger voor de rol HJO.

Kortom, er is werk aan de winkel voor de Technische Commissie!