Wij staan stil bij kanker

Op 11 en 12 juni a.s. wordt op het sportcomplex “De Bijenkamp” van FC Eibergen een bijzonder wandelevenement “Samenloop voor hoop” georganiseerd. Het is een 24-uurs wandelestafette om stil te staan bij kanker waarbij teamleden uit een wandelteam elkaar voortdurend afwisselen.

Er loopt altijd minstens één teamlid als symbool van de voortdurende strijd tegen kanker. Wandelteams zamelen vóóraf en tijdens de wandelestafette geld in dat ten goede komt aan wetenschappelijk onderzoek dat door de KWF kankerbestrijding wordt gefinancierd.Deze dag (en nacht) gaat gepaard met tal van activiteiten en optredens. Bedrijven, verenigingen, organisaties etc. kunnen met één of meerdere teams van wandelaars inschrijven. Het inschrijfformulier kunt u hier downloaden en na te zijn ingevuld, worden opgestuurd naar:

“Henk Boevink, Zwilbroekseweg 14, 7152 BS Eibergen” of digitaal naar berkelland@samenloopvoorhoop.nl

Er liggen ook inschrijfformulieren in de lectuurbak in het clubgebouw. Naast mee te doen aan deze wandelestafette kunt u dit initiatief ook ondersteunen door:

• als vrijwilliger bij het helpen van de organisatie;
  • een donatie te doen of
  • te sponsoren in natura of in geld.

Om dit wandelevenement in Ruurlo te promoten, wordt op dinsdag 15 maart a.s. om 20.00 uur een voorlichtingsavond gehouden in het clubgebouw van de v.v. Ruurlo aan de Fürstenauerstraat 2 in Ruurlo. Alle verenigingen, instellingen, organisaties in Ruurlo worden van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn; zij zullen ook nog via de mail persoonlijk worden benaderd.

Meer informatie op de website:  www.samenloopvoorhoop.nl/berkelland