Uitbreiding kantinecommissie en barpersoneel

De kantinecommissie bestaande uit Harry Kasteel, Rita Nijhof, Dini Nijland en Ria van de Kerkhof is onlangs uitgebreid met 2 personen, te weten Imelda Kasteel en Wilco te Veldhuis. Wij heten hen van harte welkom! Ook kunnen wij u verheugd mededelen dat we dankzij de belactie in april vele barmedewerkers rijker zijn geworden! Daarmee zijn in principe alle kantine diensten voor het komende seizoen weer gewaarborgd. We zijn alleen nog op zoek naar 1 of 2 extra vrijwilligers voor de dinsdagavond van 18.30 uur tot 23 uur. Daarnaast is dit seizoen de kantine ook geopend op woensdagavond, van 18.30 uur tot 23.00 uur. Uw vaste barmedewerker is dan Wilco te Veldhuis.

Tot slot willen wij graag nog een oproep doen aan alle senioren leiders van het vorige seizoen die hun koffie/leiderpasje nog niet hebben ingeleverd. Zonder pasjes kunnen wij geen gratis koffie verstrekken, dus lever je koffie/leiderpas zo snel mogelijk in bij een van onze barmedewerkers, zodat wij die opnieuw kunnen opwaarderen. Er rest ons om iedereen een sportief en gezellig voetbalseizoen te wensen!

Hartelijke groeten namens de kantinecommissie