Trekking VVR verloting uitgesteld

De organisatie van de verloting van de voetbalvereniging Ruurlo heeft besloten om de 1e en 2e trekking uit te stellen. Deze twee trekkingen zullen nu op dezelfde datum als de 4e en de 5e trekking plaatsvinden. Het uitstel is een gevolg van de wat langzaam op gang gekomen verkoop van de loten. Door de langere winterstop is er de afgelopen weken nog weinig gevoetbald, hierdoor zijn nog niet alle leden of ouders van leden bereikt. Het aantal verkochte loten neemt iedere week gestaag toe, een flink aantal leden is zeer actief aan het verkopen, de teller staat nu op 400+. Dit is natuurlijk een fantastisch aantal als je bedenkt dat het een waarde van €20.000 vertegenwoordigt voor de VV Ruurlo. Toch zullen er nog ruim 300 loten verkocht moeten worden de komende weken om de verloting door te kunnen laten gaan.

Dit heeft alles te maken met de vergunning van de kansspel autoriteiten en de kosten/baten moeten voor de VVR natuurlijk positief uitpakken. Door extra tijd te creëren, is er de mogelijkheid om de komende twee weken nog heel veel loten te kopen/verkopen. Voor iedereen die de VVR een warm hart toedraagt is het een mooie kans om de club te helpen en zelf kans te maken op hele mooie prijzen. Door de medewerking van een groot aantal bedrijven is de prijzenpot goed gevuld, de winkans is vele malen hoger dan bij een spel van de Nederlandse loterij. Loten kunnen worden gekocht bij Tamoil en in de kantine. Door een éénmalige automatische machtiging in te vullen zal het bedrag kort voor de trekking op 26 maart worden afgeschreven. Mochten er onverhoopt toch te weinig loten verkocht worden dan wordt er vanzelfsprekend geen incasso uitgevoerd.

Het bestuur en de werkgroep hopen dat iedereen het nut van de verloting voor de vereniging begrijpt en zich gaat inzetten om het benodigde aantal loten te verkopen. Er is ook leuk nieuws; de door Obbink/Ziggo ter beschikking gestelde kaarten voor de wedstrijd Ajax-Twente van a.s. zondag zijn al wel verloot onder de mensen die reeds een lot hadden gekocht. De winnaars zijn op de hoogte gesteld. Wij wensen hen een hele leuke middag!