Trainers gezocht!

Gezocht trainer/coach 2e selectie

VV Ruurlo is een ambitieuze club die op zoek is naar een enthousiaste en ambitieuze trainer voor onze 2e selectie, dit seizoen uitkomend in de 3e (reserve)klasse van de KNVB. Wij verwachten van jou dat je het maximale uit elke speler weet te halen en zo Ruurlo 2 laat uitgroeien naar een team dat zich lastig laat verslaan en sportief gezien de nodige uitdagingen gaat zoeken en vinden.

Natuurlijk beschik je over de juiste diploma’s (Uefa C / TC3) en zie je in bovenstaande een nieuwe uitdaging en een volgende stap in je trainerscarrière.

Gezocht train(st)er/coach Vrouwenteam

VV Ruurlo is een ambitieuze club die op zoek is naar een enthousiaste en ambitieuze trainer voor ons Vrouwenteam, dit seizoen uitkomend als MO19 in de 1e klasse van de KNVB. Wij verwachten van jou dat je het maximale uit elke speelster weet te halen en zo ons Vrouwenteam laat uitgroeien naar een team dat zich lastig laat verslaan en sportief gezien de nodige uitdagingen gaat zoeken en vinden.

Heb je interesse en/of vragen neem dan contact op en laat ’t mij weten.

Met sportieve groet,

Frank Floris (06-21583382)