Sven voor ogen voetbaldagen!!

Sven voor Ogen voetbaldagen bij VV Ruurlo

Zo tegen het einde van de zomervakantie weten de jeugdleden van VV Ruurlo wat er op de agenda staat: De Sven Voor Ogen Voetbaldagen!! Deze keer hebben deze dagen plaatsgevonden op 29 en 30 augustus. Tijdens deze dagen zijn er ongeveer 65 jongens en meisjes volop met voetbal bezig geweest. Een mooie start van het nieuwe voetbal seizoen.

Op donderdag is de eerste voetbaldag geopend door Wouter Schouten en Sven Bonsel. De circuittraining, je favoriete clublogo op de ramen tekenen (wie wil dit nu niet!) en Champions League wedstrijdjes werden met dank aan de inzet van spelers van de senioren – en juniorenteams van VV Ruurlo in een relaxte sfeer met fantastisch voetbalweer afgewerkt.

Het programma van de vrijdag was ongeveer hetzelfde als de donderdag. De ramen van de kantine waren volgetekend dus zijn er op oude lakens mooie kunstwerken gemaakt. Er werd flink gebruik gemaakt van het boarding voetbal en het voetbal dartbord. Wouter Schouten en Sven Bonsel hebben het voetbalgedeelte na de Champions League wedstrijdjes officieel afgesloten. Het evenement werd pas écht afgesloten met een hapjesbuffet van De Naober voor alle deelnemers, ouders, broertjes en zusjes.

Kortom: het waren fantastische dagen. Heerlijk voetbalweer, geweldige begeleiding in een fantastische sfeer: iedereen is een winnaar!
Deze dagen waren niet mogelijk zonder de financiële steun van Sven voor Ogen, de tenuetjes van Jenisport, de financiële steun van Hofstede tweewielers, het brood van Bakkerij Oude Wesselink, de financiële steun van Scharenborg Beltrum b.v., de ijsjes van NUR Barbershop en de hulp van de kantinemedewerkers. We willen hen hiervoor hartelijk bedanken en op naar volgend jaar.