Hart voor de Achterhoek….. Hart voor VV Ruurlo

Jouw stem is geld waard!

Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek ondersteunt al jaren verenigingen en stichtingen in haar omgeving. Via Hart voor de Achterhoek stelt de Rabobank in 2019 een bedrag van € 400.000,- ter beschikking aan lokale verenigingen en stichtingen die bij de Rabobank bankieren.

Iedereen die op 1 augustus 2019 lid is van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek mag van 5 september tot en met 19 september 2019 stemmen op deelnemende verenigingen en stichtingen. Ieder lid krijgt vijf stemmen die hij/zij mag verdelen onder verenigingen en stichtingen die hij/zij een warm hart toedraagt. Er kunnen maximaal twee stemmen op één vereniging uitgebracht worden en alle vijf de stemmen moeten verdeeld worden. Eind augustus ontvangen alle leden van de bank een stemkaart met daarop een unieke stemcode die toegang geeft tot de online stemmodule.

VV Ruurlo heeft het volgende bestedingsdoel ingediend:

Wij, Vv Ruurlo, willen graag de kleedkamers en douches een opfrisbeurt geven. De kleedkamers dateren reeds uit de jaren’80 van de vorige eeuw en moeten hoognodig aangepast worden aan de eisen van deze tijd.

De Stichting Sportpark ’t Rikkelder doet ook mee aan Hart voor de Achterhoek. De Stichting heeft als bestedingsdoel ingediend het verduurzamen van het Sportpark door middel van LED verlichting en Zonnepanelen.