SVEN VOOR OGEN VOETBALDAGEN

Bijna is het zover, de voetbaldagen zijn in aantocht!!
Achter de schermen zijn we er al een aantal maanden mee aan het werk!
Trots mogen we melden dat er een nieuwe hoofdsponsor is gevonden.
En dat is voor de komende 3 jaar SVEN VOOR OGEN.

Bijna 100 voetballertjes hebben zich opgeven om op 18 en 19 augustus dit festijn mee te maken.
Twee hele dagen met een prachtig vernieuwd programma, in elkaar gezet door Theo van Londen.
De dames van de activiteitencommissie in samenwerking met de kantine zorgen weer voor de versnaperingen.

De dagen zullen bestaan uit techniek training, wedstrijden en een spelprogramma!
Ook voor de keepers is er een apart programma. Keeperstrainer Marco Wieland van HC’03 komt de talentjes de fijne kneepjes van het vak leren.

Op deze dagen zullen onze voetballers van O19,O17 en een aantal heren van Ruurlo 1 en 2 de dagen helpen te begeleiden. Ook zullen er een heel aantal trainers van Ruurlo aanwezig zijn. Waaronder Wouter Schouten.
En er komen zelfs een aantal bekende oud voetballers o.a. John Leeuwerik (oudvoetballer van de Graafschap) en Paul Bosvelt (oud-international, Feyenoord en Manchester City) nu is hij trainer van Nederland O21.

De dagen worden afgesloten met een gezellige barbeque.
Binnenkort komt er een mail met de aanvangstijden.
Het beloven weer twee fantastische dagen te worden!!