Stichting “wint” bedrag van bijna € 1.100

De Stichting “Beheer Sportpark ’t Rikkelder heeft meegedaan aan de Rabobankactie “Hart voor de Achterhoek” met het project “Speeltuin”.

De speeltuin op het sportcomplex is weliswaar inmiddels aangelegd maar het ontbreekt nog aan enige aankleding zoals bankjes voor kinderen/ouders, omheining enz.

Tussen 9 en 26 mei j.l. kon er worden gestemd en donderdag 8 juni j.l. was de prijsuitreiking in de Hanzehof in Zutphen.

Ruim 680 verenigingen / instellingen in het werkgebied van de Rabobank Noord- en Oost Achterhoek hebben meegedongen naar de beschikbare € 400.000.

Gemiddeld werd er ongeveer € 600 per vereniging / instelling uitgekeerd.

Met 212 stemmen wist de stichting een bedrag van € 1.090 in de wacht te slepen.

Een mooi resultaat waar we trots op mogen zijn.

Het stichtingsbestuur wil iedereen heel hartelijk bedanken voor zijn of haar stem.