Stem op Ruurlo 6 voor de wedstrijd van je leven en daarmee steun je ook indirect de actie van The Road to Antwerpen!

Ruurlo 6 zit in de top 50 van de teams die nog kans maken om de Wedstrijd van hun Leven te spelen. De winnaar mag op vrijdagavond 9 juni op het eigen sportpark aantreden tegen FC de Rebellen, daarin spelen o.a. Andy van de Meijde, Wesley Sneijder, Royston Drenthe en Jeroen Heubach. De wedstrijd wordt ook nog live op ESPN uitgezonden. Ruurlo 6 wil de actie van twee jonge mannen uit Geesteren (Gld) graag financieel steunen. Bram en Evan zijn naar Antwerpen gefietst en hebben met hun superactie al veel geld opgehaald. Ze fietsten tegen kanker en haalden al veel geld op het KWF. Hun aangrijpende verhaal is op www.theroadtoantwerpen.nl te vinden. De aanleiding voor hun actie is dat de moeder van Evan overleden is aan kanker.

Ruurlo 6 wil graag indien ze de actie van de Wedstrijd van je Leven winnen op de zaterdag er na naar Geesteren fietsen en daar hopelijk een mooi bedrag aanbieden. De heren zijn niet zo heel sportief dus van Ruurlo naar Geesteren is al best ver. Hoe denken ze geld op te halen? Een gedeelte van de horeca opbrengst van de mogelijke wedstrijd tegen FC de Rebellen wordt aan Evan en Bram geschonken. Tevens zal er dan een collectebus op het sportpark staan en er zal die dag ook een verloting worden gehouden waarvan de opbrengst ten goede komt aan op het goede doel. Verder kunnen toeschouwers tegen een geringe bijdrage voor het goede doel met de Dutch Cafu op de foto. Waarom deze actie? De leider/trainer van Ruurlo 6 heeft in de pupillen bij GSV’ 63 Evan getraind (met overigens meer succes dan bij Ruurlo 6) en volgde de hele actie op de voet.

Stem dus op Ruurlo 6 en je steunt indirect ook de actie van Evan en Bram. Doneren voor de actie is nog steeds mogelijk via hun website, Ruurlo 6 heeft nu al een (kleine) donatie gedaan maar ze hopen door de wedstrijd nog veel meer te doneren. Wil je op Ruurlo 6 stemmen doe dat dan via deze link. Verder is de link ook te vinden in de bio van het Instagram account van Ruurlo 6. (@vvruurlo6)

Uiteraard willen wij graag de wedstrijd van ons leven en op 9 juni spelen op ‘t Rikkelder tegen FC de Rebellen. Maar indien we deze strijd niet winnen is er geen man over boord. We verliezen wel vaker op de de zondagen en daarom zijn we altijd heel blij dat we keer een wedstrijd winnen.

De strijd tegen kanker is veel belangrijker en we steunen daarom steunen we de actie The Road to Antwerpen. Er kan nog steeds gedoneerd worden via de website www.theroadtoantwerpen.nl

Hoe meer onderzoek er gedaan kan worden hoe vaker de wedstrijd tegen kanker gewonnen kan worden. En neem ook even de tijd om het hele verhaal te lezen wat de reden van de actie van Evan en Bram was.