Statiegeldactie COOP t.b.v. Karel Stegeman Toernooi 2018

SAMEN STA JE STERK!

De COOP denkt daar precies zo over en daarom heeft de COOP een statiegeldactie in het leven geroepen voor goede doelen.

Gedurende de maanden april, mei en juni 2018 is het 34e Karel Stegeman Toernooi (KST) van de voetbalvereniging Ruurlo het goede doel.

Hoe werkt het?

Je kunt in de COOP winkel heel eenvoudig je statiegeld schenken door op een donatieknop te drukken of een statiegeldbonnetje in te leveren ten bate van het KST.

COOP verdubbelt vervolgens ná de actieperiode het bedrag dat voor het KST  is ingezameld.

Waarom het Karel Stegeman Toernooi?

• is een jeugdtoernooi waarbij bewegen en vitaliteit hoog in het vaandel staan
  • kan een beroep doen op vele vrijwilligers
  • is een evenement waarbij de gehele gemeenschap is betrokken
  • is een internationaal toernooi met een lange historie en veel aanzien
  • omarmt actief de NIX18 campagne van de rijksoverheid
  • biedt leerlingen van het Graafschap College leer- en stageplaatsen
  • werkt met ruim 90 gastgezinnen waardoor een hoge mate van verbroedering ontstaat
  • verbindt in veel opzichten, maar vooral jeugd uit inmiddels 33 verschillende landen
  • heeft ruim 6700 jeugdspelers van 153 verschillende clubs in Ruurlo te gast gehad
  • hanteert vanaf 1995 de slogan “KST een dagje uit voor het gehele gezin”
  • weet jaarlijks rond 6.000 bezoekers aan zich te binden

OPROEP

Bewaar vanaf heden uw lege flessen en kratjes, lever deze gedurende de maanden april, mei en juni 2018 in bij de plaatselijke COOP en doneer uw statiegeld aan het KST 2018.

Zoals gezegd: de COOP verdubbelt na afloop de opbrengst

Wij zijn u bijzonder erkentelijk voor de steun aan ons Karel Stegeman Toernooi.

Organisatiecomité KST