Statiegeldactie COOP t.b.v. Karel Stegeman Toernooi 2018

De statiegeldactie van de COOP Ruurlo ten bate van het 34e Karel Stegeman Toernooi (KST) van de voetbalvereniging Ruurlo loopt nog steeds!

Nog ruim twee weken en dan barst het toernooi los op de zaterdag vóór Pinksteren.

Gedurende de maanden april, mei en juni 2018 kunt u uw statiegeld op lege flessen en kratjes doneren aan het KST.

Hoe werkt het?

Je kunt in de COOP winkel heel eenvoudig je statiegeld schenken door op de gele donatieknop te drukken. COOP verdubbelt ná de actieperiode het bedrag dat voor het KST is ingezameld.

Waarom het Karel Stegeman Toernooi?

• is een jeugdtoernooi waarbij bewegen en vitaliteit hoog in het vaandel staan
  • kan een beroep doen op vele vrijwilligers
  • is een evenement waarbij de gehele gemeenschap is betrokken
  • is een internationaal toernooi met een lange historie en veel aanzien
  • omarmt actief de NIX18 campagne van de rijksoverheid
  • biedt leerlingen van het Graafschap College leer- en stageplaatsen
  • werkt met ruim 90 gastgezinnen waardoor een hoge mate van verbroedering ontstaat
  • verbindt in veel opzichten, maar vooral jeugd uit inmiddels 33 verschillende landen
  • heeft ruim 6700 jeugdspelers van 153 verschillende clubs in Ruurlo te gast gehad
  • hanteert vanaf 1995 de slogan “KST een dagje uit voor het gehele gezin”
  • weet jaarlijks rond 6.000 bezoekers aan zich te binden

OPROEP

Lever uw lege flessen en lege kratjes gedurende de maanden april, mei en juni 2018 in bij de plaatselijke COOP en doneer uw statiegeld aan het KST 2018.

Zoals gezegd: de COOP verdubbelt de opbrengst.

Hartelijk dank!

FOTO

De beste voetballer van VV Ruurlo wijst u de weg bij de de COOP.