Start voorbereiding Ruurlo 2

Op zondag 6 augustus is Ruurlo 2 gestart met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Onder leiding van Frits van der Worp hebben 18 spelers de 1e training afgewerkt. Frits is afgelopen winterstop gestart en traint ook komend seizoen Ruurlo 2. Het team bestaat uit een combinatie van spelers die vorig jaar ook voor Ruurlo 2 uitkwamen en spelers uit de jeugd. Komend seizoen is Henk Stegeman wederom leider van Ruurlo 2. Tijdens de transferperiode hebben we ook Wilco te Veldhuis weten toe te voegen aan de staf van het team. Henk en Wilco vormen daarmee een sterk duo ter ondersteuning van Ruurlo 2. De training is vroeg in augustus gestart. Er staat namelijk al vroeg een oefenwedstrijd op het programma. Ook doet Ruurlo 2 mee aan het Jan Meslandtoernooi bij DEO in Borculo. Hier het volledige programma van Ruurlo 2 voorafgaand aan de start van de competitie:

– Donderdag 17-8 | 20.15 uur: VIOS Beltrum – Ruurlo 2 (oefenwedstrijd)

– Zondag 20-8 | Jan Meslandtoernooi bij DEO Borculo

– Zondag 27-8 | 10.30 uur: Reunie 2 – Ruurlo 2 (bekerwedstrijd)

– Zondag 10-9 | 11.00 uur: Ruurlo 2 – FC Eibergen 2 (bekerwedstrijd)

– Zondag 17-9 | 11.00 uur: Vogido 2 – Ruurlo 2 (bekerwedstrijd)

De TC wenst Ruurlo 2 veel succes komend seizoen!