Zomerborrel VV Ruurlo Business Club

Afgelopen weekend vond op het zonovergoten terras van Dinercafe de Naober in Ruurlo de seizoens-afsluiting plaats van de VV Ruurlo Business Club.

Onder genot van diverse culinaire hoogstandjes en koude dranken was het goed vertoeven zo vlak voor de zomerstop en vakanties. Wederom waren veel leden aanwezig en werd het een gezellige middag en avond om met elkaar bij te praten op zakelijk en sportief vlak.

Obbink

Speciaal welkom was er voor Jan Witteveen van Obbink, die vanaf aankomend seizoen lid wordt van de Business Club. Obbink is met 125 medewerkers en 9 winkels in o.a. Ruurlo, Borculo en Doetinchem één van de grootste witgoed, televisie en audio experts in Oost- Nederland. Een mooie toevoeging voor onze club.

Nieuw seizoen

De eerste nieuwe events voor het aankomende Business Club seizoen zijn inmiddels al weer gepland. Daarnaast zullen we aankomend seizoen weer verschillende nieuwe leden verwelkomen. We wensen iedereen een fijne zomerstop en zien jullie graag daarna weer.