Start verbouw clubgebouw

Na vele maanden van voorbereiding is zaterdag 21 mei j.l. een begin gemaakt met de verbouw van ons clublokaal.

We zijn begonnen met sloopwerk van o.a. de binnenmuren, tegelwanden, radiatoren, kozijnen, vloertegels enz. We hebben daarvoor twee zaterdagen uitgetrokken te weten afgelopen zaterdag en komende zaterdag 28 mei.

Agelopen zaterdag waren ongeveer 20 vrijwilligers aanwezig.

Na een kopje koffie gaf de coördinator Richard Witteveen het startsein voor de werkzaamheden.

Alle mensen werden “verdeeld” over de verschillende ruimtes (kantine, keuken, toiletten, redactieruimte enz.) en begonnen aan de hand van de instructies van Richard met de werkzaamheden.

Zoals gezegd staan de twee eerste zaterdagen in het teken van “vele handjes maken licht werk”.

De komende weken zullen meer specifieke werkzaamheden worden uitgevoerd zoals installatiewerkzaamheden, stukadoorswerk, timmerwerk, metselwerk, tegelwerk enz.

Daartoe zullen dan ook gericht persoonlijk (vak)vrijwilligers worden benaderd mede naar aanleiding van de belactie die vorig jaar onder (ouders van) leden is gehouden.

Dat neemt niet weg dat we altijd mensen kunnen gebruiken die materialen willen aandragen of afvoeren of anderszins een handje willen helpen.

Aanmelden kan via voorzitter@vvruurlo.nl

Ook voor komende zaterdag 28 mei (start 08.00 uur) kunnen we nog handjes gebruiken.

Heb je tijd en zin en wil je je verdienstelijk maken voor onze prachtige club meld je dan even aan.

Bij voorbaat onze dank.

Tenslotte: vergeet niet op ons project te stemmen voor een bijdrage uit het RABO Coöperatie Fonds.

Zie hiertoe ook het artikel onder “Uitgelicht” op deze site.