Start nieuw Business Club seizoen

Enkele weken geleden vond in Hampshire Hotel – Avenarius, vlak na de start van het nieuwe voetbalseizoen, de kick-off plaats van een “nieuw seizoen” voor de VV Ruurlo Business Club.

In de Tapasbar van het Hampshire Hotel – Avenarius in Ruurlo waren alle 26 leden uitgenodigd voor de Jaarvergadering. Naast de Business Club agendapunten, was er volop ruimte om met elkaar bij te praten. Dit allemaal onder het genot van een heerlijk driegangendiner.

Business Club 2022-2023

Na het uitlichten van de Financiële agenda (opbrengsten voor de BC, VV Ruurlo en Goed Doel Duo Fiets Ruurlo) werd de planning voor de komende maanden gepresenteerd. Alle BC leden zullen binnenkort meer informatie ontvangen over de Herfst Borrel met programma (November), activiteit in januari 2023 en een bedrijfsbezoek later volgend jaar.

Naast de planning werd bekend gemaakt dat Bert Ruesink (Weg5) als nieuw lid toetreed tot de BC. Daarnaast werden enkele speerpunten van het bestuur gedeeld. Een van deze nieuwe speerpunten voor 2022-2023 is om de Business Club en de activiteiten van de leden online beter zichtbaar te maken. Later hierover meer.

Wisseling bestuursleden

Tijdens de Jaarvergadering werd er afscheid genomen van twee bestuursleden. Na jaren trouwe dienst droegen Bert Ruesink (Weg5) en Henrike Lobbes hun stokje over aan twee nieuwe kandidaten: Petra Scharenborg (Univé) en Lars Lenselink (Textieldruk Ruurlo/ Transferpersshop).

Meer informatie?

Wil jij meer weten over de komende activiteiten, onze leden of de mogelijkheden van de Business Club? Bekijk onze Business Club pagina of neem contact op met een van onze leden.