Sportpark gesloten!

In verband met het Coronavirus is ons Sportpark ‘t Rikkelder gesloten en zal er door de voetbalvereniging Ruurlo zaterdag 28 maart geen oud papier in de bebouwde kom van Ruurlo ingezameld worden.

Ook is het niet mogelijk om de komende tijd oud papier te brengen op ons sportcomplex.

Daarnaast zien wij dat veel jeugd ons sportpark betreed, terwijl het gesloten is. Deze jeugd begeeft zich op dat moment op verboden terrein. We hebben de politie gevraagd regelmatig te controleren.

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze situatie. We snappen dat het vervelend en lastig is, maar onze en uw gezondheid gaan op dit moment echt voor.

Volg ons hier op de website of op facebook voor verdere informatie.

Bestuur VV Ruurlo

Bestuur Sportpark ‘t Rikkelder