Sponsorloop Jeugd loopt mooi geldbedrag bij elkaar.

Voor de opening van onze vernieuwde kantine hebben we 8 oktober een sponsorloop georganiseerd.
Ruim 100 kinderen hebben sponsoren gezocht om zoveel mogelijk geld bij elkaar te lopen voor de VV Ruurlo.

We zijn dan ook trots te melden dat er ruim 3000 euro bij elkaar is gelopen. Deze worden bijgedragen aan de recente verbouwing, die we met name aan de voorzieningen t.b.v. de jeugd gaan besteden.
Wij willen dan ook onze jeugdleden tot en met de JO13 bedanken voor hun inzet en al hun sponsoren. Iedereen heeft goed zijn best gedaan en vele ronden gelopen.
Ook de meiden O17 voor het stempelen en de mama’s voor het helpen met tellen.

Het was een leuke middag in samenwerking met Avonturijn en Pelota Events, wat een prachtig resultaat heeft opgebracht.