Opfrisavond Spelregelwijzigingen

Woensdag 16 november j.l. vond er een “Opfrisavond Spelregelwijzigingen” plaats bij de VV Ruurlo.

De nieuwe spelregels veldvoetbal hebben 94 wijzigingen ondergaan.

Dit gaat van kleine wijzigingen (dat de bal bij een doelschop stil moet liggen), tot grote wijzigingen (ontnemen duidelijke scoringskans).

De avond werd verzorgd door Eric Visser, docent scheidsrechterszaken van de KNVB.

Opvallend was de grote belangstelling van vooral onze jeugdteams. Een prima zaak!

Het was een bijzonder leerzame avond welke er ongetwijfeld toe heeft geleid dat het toch al hoge niveau van onze verenigingsscheidsrechters een nieuwe impuls heeft gekregen.