SPONSORING KLUS WIJS RUURLO

Klus Wijs aan De Venterkamp in Ruurlo biedt plaatselijke instellingen en verenigingen de mogelijkheid zelf de hoogte van de jaarlijkse sponsorbijdrage te bepalen.

Verenigingen, leden van verenigingen of mensen die een bepaalde vereniging een warm hart toedragen, kunnen hun kassabonnen inleveren in een bakje in de winkel van Klus Wijs (meteen links als u binnenkomt) en éénmaal per jaar keert Klus Wijs een percentage over het omgezette bedrag uit.

Ook de VV Ruurlo heeft een “eigen” bakje met logo waarin u de kassabonnen kunt doen.

Dus:  gooi uw kassabon niet weg, maar doe deze in het bakje van de VV Ruurlo en u sponsort daarmee onze vereniging.

Hartelijk dank voor uw medewerking.