Spek de clubkas met uw vakantie!

Door uw reis te boeken bij The Travel Club Berkelland, kunt u onze Sportvereniging VV Ruurlo op eenvoudige wijze helpen de Clubkas te ‘spekken’! Zo kunnen wij bijvoorbeeld nieuwe oefendoeltjes aankopen, nieuwe ballen aankopen, de kleedkamers vernieuwen, de kantine vernieuwen, etc.

VVRuurlo ontvangt voor elk gemaakte boeking The Travel Club Berkelland of via de site www.thetravelclub.nl/berkelland  €5 als donatie. Uw vakantie is geld waard!

Steun onze club!

The Travel Club Berkelland in Ruurlo & Borculo werkt samen met alle gerenommeerde reisorganisaties in binnen- en buitenland en biedt het grootste aanbod aan reizen. Op de website van The Travel Club Berkelland wordt slechts een selectie van ons totale aanbod getoond. The Travel Club Berkelland is aangesloten bij het ANVR en SGR zodat de financiële zekerheid van al uw reizen gewaarborgd is.

The Travel Club Berkelland: Als uw persoonlijke reisadviseurs kunnen wij samen met u de ideale vakantie of reis samenstellen en reserveren. Dit kan op elk gewenst tijdstip, via de website www.thetravelclub.nl/berkelland op afspraak bij u thuis, op locatie, telefonisch en ook per e-mail. Door onze kennis en grote reiservaring kunnen wij u alle informatie geven over uw vakantie- of reisbestemming.

Persoonlijke aandacht en hoge service zijn voor ons erg belangrijk. Immers: een tevreden klant is een goede basis voor een langdurige relatie. Wij zijn er voor ú en uw wens staat centraal! Voor meer informatie kunt u natuurlijk contact met ons opnemen: berkelland@thetravelclub.nl

*) Er geldt een minimale reissom van € 500 per boeking.

Boekingen met uitsluitend losse vliegtickets vallen hierbuiten.

travel