Scoren met statiegeld!

Samen met COOP Ruurlo zamelen we tot 1 juni statiegeld in. De opbrengst is voor het jeugdevenement tijdens het 90-jarig jubileum van de voetbalvereniging in 2022. COOP verdubbelt het ingezamelde bedrag! U kunt, lid of geen lid, Reurlse of niet, uw statiegeld flessen inleveren op verschillende manieren.

Bij de COOP kunt u flessen in de flessenautomaat doen en op de knop ‘doneren’ drukken. Bij de voetbalvereniging staan twee witte containers: één bij de oud papier containers aan de kant van de Fürstenauerstraat. Hier kunt u op zaterdag samen met het oud papier de flessen inleveren. De andere container staat achter het toegangshek bij de ingang; hier kunt op elke dag van de week door het hek heen flessen doneren. De containers zijn ter beschikking gesteld door Sturris Ruurlo.

Op de laatste dag van de inzameling, zaterdag 29 mei, houden we de Grote Inzameldag. Dan is er voor iedereen die flessen komt inleveren een lekkere traktatie. Voor het pupillenteam, het junioren team en het seniorenteam dat de meeste flessen op deze dag inlevert, is er een mooie teamprijs te winnen.

Met vriendelijk groet,

Heleen Weerkamp