Gift Jubilarissen VV Ruurlo goed besteed

Tijdens de algemene ledenvergadering van afgelopen najaar hebben de jubilarissen van vv Ruurlo afgezien van ‘t bijbehorende cadeau en de waarde hiervan geschonken aan de jeugdafdeling van onze club.

We hebben gekozen om een rugtas aan elk jeugdteam te geven om de hesjes en trainingsmaterialen mee naar de training te nemen. Al jaren worden deze trainingsmaterialen vanuit de materiaalkasten in soms verouderde voetbaltassen en zelfs in een gewone plastic-zak meegenomen. Een welkome verbetering kunnen we wel zeggen. Alle rugtassen zijn genummerd en gelabeld zodat ze keurig per team geregistreerd zijn.

Omdat er sinds lange tijd niet gevoetbald werd en er ook geen fysieke vergaderingen plaats vonden lagen deze rugtassen al enkele maanden te wachten op uitreiking aan onze jeugdtrainers. Afgelopen week hebben de leeftijdscoördinatoren van de Technische Commissie tijdens hun eerste bijeenkomst van dit seizoen eindelijk de rugtassen mogen ontvangen en worden deze uitgereikt aan de trainers/leiders van elk jeugdteam. Daarnaast kon met de schenking van de Jubilarissen tevens een extra elektrische ballenpomp worden aangeschaft. Deze zal in de oude redactieruimte in de gang van de kleedkamers komen te staan.

Namens alle jeugdtrainers danken wij de jubilarissen voor dit gulle gebaar.

De Technische Commissie vv Ruurlo