Ruurlo versterkt selectie

Voor het seizoen 2016-2017 heeft de VV Ruurlo een aantal versterkingen kunnen vinden voor de selectie van het eerste team. Onder leiding van de technische commissie zijn een aantal spelers benaderd die een duidelijke binding hebben met Ruurlo. Duidelijk is dat wanneer we onze ambities waar willen maken dat er versterking en verbreding van onze selectie nodig is. Ruurlo heeft de ambitie om in de toekomst een stabiele 3e klasser te worden.

Samen met Wouter Schouten als nieuwe trainer van Ruurlo 1 en een aantal van de dragende spelers hebben we een lijst gemaakt van spelers die een band met Ruurlo hebben maar niet bij ons voetballen. We hebben deze spelers uitgenodigd en uitgelegd wat we als VV Ruurlo willen bereiken. Vooral hebben we deze spelers proberen voor te spiegelen wat we kunnen bereiken wanneer we met ons allen ervoor willen gaan. Ted Boeijink heeft na een uitstap in Engeland (studie/werk) aangegeven komend seizoen weer deel uit te willen maken van de eerste selectie. Jeroen Buunk heeft inmiddels de overstap van Viod naar Ruurlo gemaakt. Jeroen heeft zijn buitenlandse trip in Azië erop zitten en heeft inmiddels al enkele minuten gemaakt in de huidige selectie.

Daarnaast hebben we drie spelers die momenteel bij een andere club spelen voor ons weten te winnen. We hebben zowel Jelle Kornegoor, Leon Hoijtink als Larson Arendsen Raedt enthousiast weten te maken, zodat ze hebben toegezegd komend seizoen in onze eerste selectie te willen spelen. Leon is geboren in Ruurlo en heeft als voetballer de jeugd van de Graafschap doorlopen. Als senior heeft Leon in Nijmegen gespeeld tijdens zijn studie. De laatste twee jaren heeft Leon bij Longa in Lichtenvoorde gevoetbald. Leon wil graag een onderdeel worden van de selectie van Ruurlo, vooral naar het samen kunnen spelen met zijn broer Koen Hoijtink kijkt hij erg naar uit. Jelle komt oorspronkelijk uit Borculo en speelt momenteel bij Grol uit Groenlo. Jelle speelt al een aantal jaren in de zaal voor de geel-zwarten en is goed bevriend met enkele spelers uit Ruurlo. Jelle zijn vriendin is woonachtig in Ruurlo en ze hebben plannen om zich hier te gaan settelen. Larson is 20 jaar en al sinds zijn 16de jaar een basisspeler van SVBV 1. Larson is ambitieus en wil kijken of hij samen met Ruurlo een volgende stap in zijn ontwikkeling kan maken.

We zijn als Ruurlo erg blij met deze versterking van onze selectie. Jeroen, Ted, Jelle, Leon en Larson, heel veel plezier en succes gewenst bij het spelen voor deze mooie club!

Technische commissie VV Ruurlo