Ruurlo F6 ongeslagen Najaarskampioen!

Ruurlo F6 is op 05-12-15 ongeslagen najaarskampioen geworden! De F6 begon de wedstrijd tegen nummer 2, SP Haarlo/Noordijk F2 als koploper.

Om het kampioenschap binnen te slepen moesten er 3 punten behaald worden. Ruurlo kwam als snel op een 1-0 achterstand maar toonde veerkracht, dit resulteerde voor rust nog in de verdiende gelijkmaker. Na rust nam Ruurlo een 1-3 voorsprong en dit gaven ze op de 2-3 na niet meer uit handen! Toppers van de F6; van harte gefeliciteerd met deze top prestatie, jullie hebben het verdient!!!!

Namen bij de foto

Achter van links naar rechts: Erik van Zijtveld (trainer), Johnny Verheij (Leider), Lars van Laarhoven, Joris Groeneveld, Liam Effting, Pim Verheij, Job Klein Holkenborg, Jort van Zijtveld, Veerle Kreunen, Roland van Laarhoven (Leider), Herbert Kreunen (trainer).

Voor van Links naar rechts: Danil Oulham, Jelle Velthorst.